Pyssla med din Glossybox

Ni som prenumererar på Glossybox vet att månadens produkter kommer i en papplåda med lock. Efter ett tag har man en hög med dessa liggandes hemma, så varför inte återanvända dem? Göra dem till fina presentaskar att ge bort :) 
Denna gjorde jag till mamma, som innehöll hennes födelsedagspresent. 
Denna gjorde jag till min 5-åriga systerdotter Julia. 
Jag har använt mig av papper i olika färger och mönster, stämplar, klippark, glitterlim, fina stenar och mina favoritstansar med snöflingor. 
Riktigt roligt att ge bort presenter i dessa, för lådan i sig blir nästan en present bara den ;) 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0