Glasburkar med julmotiv

Många som känner mig vet att jag ÄLSKAR doftljus <3 ett av mina favoritmärken är Yankee Candle, doftljus i glas. När man har eldat ett par sådana har man helt plötsligt massa fina glasburkar över. Jag har tvättat ur dessa och sparat, så jag nu till jul kunde pyssla med dem :D 
På slöjddetaljer köpte jag så kallade transferark, bilder man lägger i vatten, och sedan för över på tex glas eller ljus. Runt motivet gjorde jag en ram med glitterlim, och fäste dit lite fina, glittriga stjärnor. 
Jättefint att ställa små blockljus i dessa. Eller varför inte fylla med julgodis och ge bort? :) 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0