Almanacka

Som jag tidigare berättat så är jag med i "creative club" där man prenumererar på olika pysselpaket. Ett av de sista paketen 2013 var att man kunde göra sin egna almanacka! 

Man fick allt man behövde för att göra denna almanacka, men jag valde att ta in lite av mitt egna "papperspyssel". Och såhär blev då min almanacka :) 
Bilderna på nallarna kommer från ett "fylla-i-block" jag fått i en pysseltidning nån gång, och dessa fyllde jag i med Brushables tusch-pennor, vilka jag varmt kan rekommendera. Pennorna som är dubbelsidiga har två färger som går i ton med varandra, vilket gör att man lätt kan måla effekter. Och om man målar i lager kan man lätt skapa skuggor :)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0