Virkad uggla från African flower

Min kära syster Sabina har börjat virka African Flowers och är helt såld på detta. Jag ville ju självklart prova på jag med och håller med om att det var riktigt roligt :) har sett att flera har gjort om dessa blommor till ugglor, och var ju tvungen att prova mig på det också :) hade inget direkt mönster till ugglan utan provade mig fram lite, och blev ganska nöjd :) 

Det vita på ögonen och näbben är av filt och har sytts på för hand, ögonen är två knappar jag letat fram i lådorna här hemma :) 





Kommentarer
Sabina

Det är du och jag syrran ♥
Ugglan blev jättefin :-)

2014-02-24 01:26:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0