Julias födelsedagspresent :)

Idag ska jag på Julias 3-års kalas. Min underbara söta systerdotter/guddotter fyller år. Hon har önskat sig en klocka, och självklart köper moster det som hon önskat sig ;)
Men så tyckte jag att asken klockan låg såg lite tråkig ut som födelsedagspresent. Så jag virkade en apa som håller i asken. Eller ja, jag knöt fast stackarens händer och fötter i snöret på paketet ;)
Hoppas ny lilla Julia blir glad för sin present :) fast det är klart, hon verkar ju älska allt som jag virkar, så det är nog ingen tvekan om saken ;)

Mönstret till apan skickade min kära mor till mig, som hon klippt ut ur tidningen Allers :) tack mamma <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0