Scary amigurumis

Köpte ett virk-kit från Panduro, "Scary amigurumis", ett set med material för 5 olika, skrämmande amigurumis. Det jag gillar med dessa set är att man får med allt man behöver för att göra just de fem som materialsatsen innehåller, men att man sen kan göra egna i valfria färger med garner man har hemma :)
 
 
Tycker att den första figuren jag virkade är slående lik flickan i Familjen Adams ;)
 
 
Man får med nyckelringar som man kan fästa på dessa figurer. Men jag vet inte än vad jag ska ha dem till, så vi får väl se vad det blir av dem ;)
 
 

Kommentarer
Carina

Så cool. Verkligen lik den lilla tjejen i Adams family :)

2013-01-17 20:44:52
Kicki

Jättefin men lite läskig ;)

2013-01-17 21:06:04
URL: http://mag.stylebybox.com/?cat=26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0