Sista minuten grejer inför jul

Dan före dopparedan, och jag har håller igång hela eftermiddagen/kvällen efter jobbet! I morgon, efter jobbet, kommer nämligen några från min kära familj och firar jul med mig <3 med andra ord har jag haft fullt upp med att laga mat och fixa och dona. Här kommer lite sista minuten grejer jag knåpat ihop!

Istället för att lägga polkagrisarna i en skål valde jag att piffa till en burk :)

Granris kan man pynta med nästan vart som helst :) 

Lite fler fina paket att lägga under granen :) någon har varit snäll i år!! 






Kommentarer
Joanna

Så fint! Du är så duktig!

Svar: Tack tack :D
JennaT Design

2013-12-25 11:15:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0