Rosa mössa med stjärnor

Min kära vän Nettan är grymt duktig på att sy. Mest har jag sett hennes barnkläder och barnmössor! Mössorna har jag tyck varit väldigt söta, och i så otroligt fina tyger. Så jag frågade henne om hon inte hade något cerise tyg hon kunde göra mössa till mig med. Och självklart hade hon det.
Denna baggy mössa kom någon dag senare på posten. Tack så mycket Nettan, jag är väldigt nöjd :D

Vill ni kika på hennes sydda alster, gå in på hennes Facebooksida: Anettes barnkläder m.m.


Kommentarer
Anette

Tack kära Jenna. Vad fin du blev. Kram

Svar: Tack :) Älskar mössan <3
JennaT Design

2013-04-19 07:55:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0