Mössor, mössor, mössor :)

Nu är hösten här, men regn och rusk. Och själv försöker jag hålla mig inne så mycket det går med tända ljus och massa mys. Men när man väl vågar sig ut är det kallt som tusan, och då sitter inte en mössa så fel ;)
Har en del uppvirkade för säsongen, fler lär det bli :)
Är du intresserad av en mössa? 300:- plus eventuellt frakt. Vill du komma hit och prova är du välkommen ;)
 
 
Är du intresserad av någon av mössorna? Kontakta mig på [email protected]
Eller har du önskemål om någon speciell färg eller modell, hör av dig/er till mig så ser vi vad jag kan göra :)
 
 

Kommentarer
Tårtfröken

Älskling, du gör så fina grejer! Vi borde starta företag! En pysselbod! ;) Puss och kram!

2012-09-25 20:55:41
URL: http://www.tartfroken.blogg.se
JennaT

Tack kär du :) Ja det borde vi verkligen göra, hade varit skitkul :)

2012-09-27 12:39:59
URL: http://www.jennatdesign.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0