GAISmössa

I fredags hade vi överraskningsfest för min svåger Johan. Syrran fixade en fest med Gais-tema, men gröna, svarta och vita fotbollsballonger :) det bjöds på pizza och alkohol, och god stämning såklart :)

Förra året virkade jag en mössa till Johan, i Gais färger. Han var jättenöjd! Han har efter det sagt, flera gånger, att han skulle bära vilken mössa som helst bara den hade Gais färger.
Och självklart tog jag honom på orden ;)
I födelsedagspresent fick han en ny mössa, fast en lite roligare en. Med öronlappar, flätor och stor toffs :)

Och han bar den, en bra stund in på kvällen, så jag antar att han gillade den :)

 

Har redan fått en beställning på en likadan :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0