Julklappsparty / glöggfika

I förra veckan hade jag julklappsparty/glöggfika hemma hos mig. Jag tjuvstartade julstämningen lite och höll visning av Living & Rooms och Partylites produkter. Jag bjöd på nybakade lussebullar, pepparkakor, skumtomtar, glögg och julmust. Adventsstjärnorna sken i fönstrerna och hela lägenheten var fylld av levande ljus.
Kvällen var uppskattad av de 11 tjejer som kom, och jag vill passa på att visa er lite bilder av de fina sakerna jag visade under kvällen :)
 
 
Randigt Glolite, pelarljus i mahognyäpple från Partylite. Sisal och svampar från Blomsterlandet. Ljusfat från Ikea.
 
 
Glolite vita snöbär, ljusfat Modern tradition, från Partylite. Sisal och svampar från Blomsterlandet.
 
 
Everyday mugg och assiett från Living & Room. Sisal från Blomsterlandet, en påse med te och sisal, inslagen i cellofan. Perfekt "ge-bort" present, tex istället för julblomma till julfesten.
 
 
Några av produkterna från Partylite kommer i fina askar. Med lite snören kan man enkelt göra ett fint paket av dem och lägga under granen. Presenter ska vara fina att titta på :)
 
Är ni intresserade av att vara värdinna/värd för ett inredningsparty eller ett ljusparty, kontakta mig gärna :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0