Julklappsetiketter

Snart är jag klar med handlandet av julklappar :) Härligt att vara ute i god tid för en gångs skull :)
 
Men i år har jag inte köpt några julklappsetiketter, utan tänkte istället göra egna! Mycket finare, och mycket roligare :D
 
 
För att göra det enkelt för sig kan man fråga efter presentpåsar när man handlar julklappar. Dessa fick jag när jag handlade på Yves Rocher :)
 
 
När man gör egna etiketter kan man göra dem lite mer personliga. Tillexempel gillar min mamma änglar, och då passar det ju bra att sätta en liten ängel på etiketten :) Jag hade även lite färdigutklippta stjärnor i papper som jag köpt på G-kås, som passar bra att limma på kartongen :)
 
 
Papp och papper har jag köpt på G-kås :) Klistermärkerna hittade jag i min pyssellåda :)
Har man en vass nål kan man lätt trä tråden igenom pappen, eftersom hålslagaren inte fungerar så bra på räfflat papper.
 
 
Lager på lager med olika papper skapar fina effekter :)
 
På G-kås i Ullared har de nu en hel gång full med scrapbooking-grejer, till väldigt bra pris. Rekomenderar det varmt till alla er där ute som också älskar att pyssla med papper :D
 
 
 

Kommentarer
Sabina

Wooooow, en julklapp till mig!! Nu är jag riktigt nyfiken :-P

2012-11-07 00:59:43
JennaT

Hihi, det kan jag tänka mig ;)

2012-11-12 11:40:21
URL: http://www.jennatdesign.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0