Inbjudningskort

På onsdag ska jag ha julklappsparty hemma hos mig. Där kommer jag visa produkter från Partylite och Living & Room, julklappstips och tips till att pynta hemmet :)
Till några av gästerna jag bjudit in skickade jag inbjudningskort som jag själv gjort :)
Vill ni kika på inbjudan på Facebook så sök på "julklappsparty" så kommer min inbjudan upp. Alla är välkomna :)
 
 
Jag stämplade korten med snögubbar, snöflingor och texten "god jul". Sedan fyllde jag i lite färg på snögubbarna.
 
 
 
På insidan av kortet fäste jag en datorskriven inbjudan med små fästklipps man kan köpa på Panduro. På andra sidan stämplade jag små tomtar som meddelade att info om OSA finns på baksidan :)
 
 
Innan jag lade ner kortet i kuveret lade jag ner röda hjärtan löst i kortet.
 
 
På kuverets framsida stämplade jag en röd snöflinga.
 
 
Kuveret förseglade jag med ett rött, självhäftande skumgummihjärta :)
 
På Panduro och G-kås har jag köpt allt material till korten.
Nu ser jag fram emot att snart börja göra julkort :D
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0