Örhängen med änglar

För ett tag sedan fick jag ett par jättesöta örhängen med änglar på av min pappas fru :) Min mamma blev helt överförtjust i dessa örhängen, eftersom hon samlar på änglar, och jag har försökt leta efter liknande till henne. Tyvärr har jag inte lyckats, MEN jag hittade delar för att göra dem från Panduro :)

örhängen med änglar

Jag valde gröna pärlor som huvud, eftersom mammas favoritfärg är grön :)

änglar



De ligger nu i ett litet kuvert på väg till småland :) Mamma borde få dem i eftermiddag. Hoppas hon gillar dem :)


Kommentarer
Carina

Åh, hon kommer att ÄLSKA dem!!! Måste ringa henne ikväll och höra :)

2012-05-11 15:14:59
JennaT

Hon älskade dem :)

Så kul att hon blev så glad :)

2012-05-13 22:23:38
URL: http://jennatdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0