Boktips!

När jag fyllde år fick jag en bok av min systerdotter Bea i present. En bok skriven av glamourmodellen Katie Price.
Jag kan ärligt säga att jag inte hade några som helst förväntningar av boken, eftersom Katie inte verkar vara den typen som skriver böcker. Men tji fick jag. Ju längre in i boken jag kom, desto bättre blev den. Inte helt oväntat så handlar boken om en ung tjej som börjar jobba som glamourmodell, och vi får följa henne i karriären och allt runt om som händer. Och inte helt olikt andra kända profiler så blir trycket för Angel (som bokens huvudperson heter) för stort, och hon får problem med droger.

Boken är lättsam och ärlig. Det tog mig inte många kvällar att läsa ut boken då jag hade svårt att lägga den ifrån mig. Jag kan absolut rekomendera er att köpa eller låna boken och läsa den :)

Trevlig lässtund!

angel, katie price


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0