skriv om dina projekt på: byggla.se

När jag gjort inlägget om renoveringen på mammas hall kontaktade en tjej mig och tyckte jag skulle skriva om renoveringen på byggla.se
Sagt och gjort, jag lade upp före och efter bilder, så andra ska kunne se hur jag gått tillväga. Mitt inlägg hittar ni under mappen "vägg & tak inomhus" i spalten till vänster på hemsidan.

Jag ska tipsa min bror, Jeppe, om denna hemsidan. Han grejar alltid hemma, och är en hejjare på att bygga om möbler och fräscha till dem. han bygger möbler själv också :) Han har gjort  tavlor, hyllor och spegel till mig :)

Så pysslar ni hemma, och vill visa upp era projekt, lägg in dem på deras hemsida så vi andra får se!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0