Skejtare??

Min goda vän Kicki fick mig att börja med något jag aldrig trodde jag skulle göra, någonsin! Åka skateboard!
Jodå, hon övertalade mig minsann, på en kväll över två glas vin, att börja träna med henne. Sagt och gjort, dagen efter handlade jag en bräda, hjälm och skydd, och efter det kunde jag inte ångra mig, för inte var det gratis ;)
Vi åkte till Slottskogen idag och började tränandet. Och jisses vad kul det var :D Jag är fast. Inte nog med det, fick också höra att en longboard är lättare att åka med, så på vägen hem slank jag in på Teknikmagasinet och köpte en sådan ;)
 
 
Min fiiiiiiina bräda :)
 
 
Här går det undan ;)
 
 
Min skateboard och min longboard :)
 
Denna sommaren ska minsann Kicki och jag bli proffs på att åka. Så ser ni två blixtrar som susar förbi så är det vi ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0