Kameraväska i filt

Jag är ständigt på jakt efter olika pysseltidningar, och häromdagen hittade jag en ny på Press-stop, "Simply homemade". En underbar engelsk tidning med enkla pyssel. Som present fick man med bitar av filt, som man kunde använda i ett par av pysslen i tidningen. Jag valde att göra en kameraväska, då jag själv inte har någon :)
 
 
Kameraväska i rosa och lila filt.
 
 
Vissa delar syddes fast med väl synlig tråd, andra delar limmades fast med vanligt textillim.
 
 
Sydde fast kardborreband vid öppningen på väskan.
 
 
Baksidan.
 
En enkel väska som bara tog några timmar att göra. Man fick dela upp tiden på två dagar då man behövde vänta på textillimmet skulle torka. Har lite filt kvar i andra färger, så det är inte helt omöjligt att jag gör en till ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0