Virkad mössa

Jag fortsätter att virka mössor, och intresset för dem växer ;) Eftersom min syster Joanna tog de två glittriga mössorna jag gjort måste jag ge mig på jakt efter nya garner. Jag har sökt med ljus och lykta efter fina garner med paljetter. Men det verkar vara dåligt med det. Helst vill jag ha likadant garn som jag använde tidigare, "Rozetti Contessa", i lila, turkos och rosa. Om någon vet vem som säljer eller sett dem någon stans är jag jätte tacksam om ni hör av er ;)

Jag är för övrigt väldigt stolt att Joanna gillade mössorna så mycket ♥ Det ger mig verkligen orken att göra många fler :)

rosa mössa

Denna mössa är virkat med ett garn som kommer från Tiger i Växjö :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0