Vinnare av en handväska från Friis & Co

För ett tag sedan gick jag med i en tävling på Facebook, ni vet en sådan där man ska gilla en länk och skicka vidare till sina vänner. Sidan från Facebook som hade tävlingen heter "Gröna Äpplet", ni hittar den om ni söker på Facebook. De har även en hemsida där de säljer accessoarer och barnartiklar www.gronaapplet.se

Tro det eller ej, jag lyckades vinna handväskan :) En jättefin röd handväska av märket Friis & Co. Jisses så glad jag blev. Jag fick vinsten hemskickad på mindre än två dagar, så jag hann få den innan nyår, vilken nyårspresent va? ;)

Friis & Co

Vad tycker ni? Visst är den fin :)

Vill ni knappa hem en egen handväska, besök bara deras hemsida www.gronaapplet.se


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0