Lila/grå mössa med paljetter

Igår kväll var jag hemma hos min kära vän Kicki :) Vi käkade middag, drack lite vin och virkade :) Det är nämligen hon som fått mig intresserad av att virka, och hon har lärt mig allt hon kan. På Facebook driver hon en egen sida som heter "Parisi design", och hon gör grymt snygga grejer. Kika in där och "gilla" sidan.

Jag satt självklart och virkade på mössor. Vi hade under dagen besökt garnaffärer, och jag hittade lite roliga garner. Den ena av mössorna fick jag klart i kväll, och såhär blev den :)'

virkad mössa

Jag virkade med ett lila/grått garn, och virkade in en silvertråd med paljetter i. Den riktigt blänker och glittrar i ljus :)

mössa

Sådär, visst blev den snygg? ;)

Tack Kicki för en riktigt trevlig fredagkväll, vi får göra om det snart igen :)


Kommentarer
Kicki

Tack själv min fina vän! <3 Måste verkligen göras om snart :)



Vad fin mössan blev! :) Du e verkligen duktig på det här :)

Kramar

2012-01-14 19:41:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0