Fias mössa??

Har gjort färdigt vad jag tror kommer bli Fias mössa :) Hon ville ha en lila, så jag köpte ett snyggt lila garn idag till den. Jag virkade in en silvertråd som fick följa med vart 4:e varv.

mössa

Lite "baggy" där baktill, tycker själv det är fräckast på mössor ;)

(Fick för övrigt höra att "fräckt" är ett tantuttryck idag... Tack Bea, jag och Sabina är tanter).

lila

Försökte ta en bild så man skulle se silvertrådarna i garnet. Syns lite sådär! Ni får helt enkelt leta upp Fia och studera den noga ;)

HOPPAS DU GILLAR DEN ;)


Kommentarer
Syrran

Hahahaha. Det är Bea som är ute och cyklar, fräckt är ett ord som aldrig blir omodernt. Det är bara dagens ungdom som inte är tillräckligt allmänbildade.

2012-01-12 08:56:24
URL: http://bitchqueen.blogg.se/
JennaT

Haha, det kan jag hålla med dig om ;)

2012-01-12 10:07:39
URL: http://jennatdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0