Partylite

Igår fick jag en väska från Partylite :) En rullväska i hårdplats som man kan ha sina visningssaker i. För att få väskan skulle man värva någon till Partylite, någon som själv ville börja sälja :) Jag värvde Bea! Hon fick ett paket med massor av produkter, till ett värde av 4400:-, under hennes startvisning sålde vi ljus och tillbehör för hela summan, så nu äger hon allt själv.
De första 3 månaderna man "jobbar" inom Partylite får man massor med pepp-presenter beroende hur högt man klättrar på ett program. Jag har redan (4 månader) hunnit samla ihop en halv garderob med produkter, som jag kan ta med på visningar eller ha hemma som prydnad :) Jag bara äääääälskar det.
Så, väskan var en del av stegen,  och det steget som jag mest såg fram emot att klara, för väskan är väldigt smidig och lätt att ha med sig :) Så nu håller jag tummarna för att Bea ska klara samma steg, så hon också får väskan.

partylite väska

Såååå fin :)

På torsdag håller jag själv ljusparty hemma hos mig. På mina visningar är det lite special, jag håller lotterier och tävlingar utöver den ordinarie visningen. Så det finns massor att hämta :) Jag har även många bra erbjudanen på produkter och produktpaket. ALLA ÄR VÄLKOMNA!

Är ni själva intresserade av att få ett produktpaket för 4400:- och börja på Partylite kan ni kontakta mig på mailen (som ni ser högst upp i bloggen, under min profilbild).

Är ni intresserade av att ha ljusparty, där jag kommer och visar er produkter och doftprover, så maila mig gärna då med. Du som väljer att ha party har också massa att vinna, kika in på:
http://www.partylite.se/sv/vaerdinna-foer-en-visning/vaerdinneprogram.html


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0