Julkort

Detta året valde jag att göra mina egna julkort och skicka ut :) Det tog sin lilla tid, tre kvällar satt jag innan jag var färdig, men jösses vad kul det var!
 
 
 
Ängeln kommer från ett utklippsark från Panduro, papprerna är från Panduro och G-kås. Klips och filtblomma från G-kås.
 
 
 
 
 
Allt till korten kommer från Panduro och G-kås. För att få mönstrad kant kan man köpa en speciell sax, jag köpte min på Ö&B. Man buter ut bladen på den när man vill byta mönster. Billig var den också, 60:- har jag för mig att den kostade :)
 
 
Det var inte jättelätt att klippa med denna, man får använda båda händerna. Men slutresultatet blir väldigt bra :)
 
 
 
 

Kommentarer
Mervi

Jättefina, ängeln fick jag i brevlådan. Väntar redan på nästa jul och nya kort.

2012-12-20 20:43:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0