Fina julklappar

Lägg ner lite omtanke i presenterna ni ger bort. Halva nöjet ligger i inslagningen, så lägg ner lite extra tid på just den :) Jag lärde mig att slå in fina paket när jag jobbade på Maries önskedröm i Alvesta, tack vare Marie tycker jag det är jättekul att göra fina paket att ge bort :)
 
 
Istället för julblomma pysslade jag ihop denna till syster Joanna, från mig och mamma :) Ljuset är från Partylite, svart orkide. Runt ljuset fäste jag en bit spets och ett sidenband. Dessa fäster man lätt med en knappnål på baksidan. Men knipsa av en del av nålen med en avbitare, så är det lättare att få dit den. Hjärtanhänget i metall fäste man lätt på spetsen.
Ljuset ställde jag på ett ljusfat och dekorerade med sisal, kanelstänger och nötter.
 
 
Till mormor i julklapp gjorde jag denna. Ett batteridrivet pelarljus från Partylite, i en glasvas fylld med sisal. Runt glaset satte jag en självhäftande spets jag köpt på G-kås. Ovanpå den knöt jag två band, ett vitt och ett i guld. I ena bandet fäste jag en metallplatta med texten "hugs & kisses".
Ljuset är batteridrivet och går på timer, så hon behöver bara ställa fram den så tänds den varje kväll :)
 
Hoppas ni alla får en underbar jul med mycket god mat och gott sällskap!
GOD JUL

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0