Hylla

Min duktiga, händiga bror snickrade ihop lite hyllor  som han själv skulle använda, men fick några över. Och jag passade på att ta dem när han så snällt frågade om jag var intresserad. Målade dem svarta för att de skulle passa med en spegel han gjorde till mig i julklapp för några år sedan :)
 
 
Omålade i brorsans verkstad.
 
 
Hyllan målad och uppsatt. I hyllan passade det perfekt att ställa lite fina Partylite grejer :)
Spegeln fick jag och mina 3 systrar likadana i julklapp, fast med olika tyg på insidan. Han är så duktig min bror, och gör så fina saker :)
 
Hyllan målade jag med väggfärg som jag pigmenterat extra med svart pigment. Färgen blev så kolsvart att den i princip täckte första lagret jag målade.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0