Små tavlor

Äntligen fick jag tummen ur och göra något. Har legat sjuk i någon influensa och bara legat i en vecka. Men ikväll tog jag mig äntligen i kragen och satte mig och målade :) Min syster Joanna blir nog glad när hon får veta att jag använt mig av konstnärsmaterialet hon köpte till mig i julklapp.

tavla

Ett hjärta av sten.
Storlek: 15x15 cm.
Grundmålade canvastavlan i grönt innan jag satte igång att måla (som jag tror är till min fd. bildlärares förtjusning).

hjärtan

Två hjärtan av sten.
Storlek 15x15cm.
Grundmålade denna canvastavla i rött, och det blev ett varmare intryck i bakgrunden.

tavlor

Dessa två små tavlor pryder nu en liten vägg i vardagsrummet :)

Efter att de var klara och uppsatta, satte jag genast igång med en ny tavla. En större! Men den får ni se en annan dag, för det lär ta ett par dagar att få den klar ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0