GLAD PÅSK

Glad påsk allihopa :)

Istället för påskris har jag i år valt att ha mina fjädrar på en annan plats än i riset. Nämligen i en ljusstake :D

ljusstake

Ljusstaken heter "Symetri pelarljushållare" och är 29 cm hög. Kommer från Partylite, och kostar 599:-
Toppen på ljusstaken går att plocka av, om man vill använda den som vas istället.

glolite

Självklart har jag ställt ett "Glolite" i min ljusstake. Det fina med dessa ljus är att de lyser från toppen ända ner i botten, och ger ett fantastiskt sken i skymningen. Storleken på mitt ljus är 10 cm, och går loss på 219:- från Partylite.

fjädrar

Vita och rosa fjädrar :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0