Virkar :)

Här hemma i soffan har det virkats så fingrarna glöder ikväll. Med Jeff Dunham i bakgrunden på tv, har det varit riktigt trevligt och avkopplande att bara sitta och pyssla. Nu är jag såklart dö-trött, men vill bara visa er hur långt jag lyckats komma :) Den ena delen gjorde jag visserligen innan jag blev sjuk.



En riktigt färgglad liten sak. Vad det ska bli får ni se när det är färdigt, men ni kanske kan gissa vad slutresultatet ska bli? Väldigt roligt att virka med alla färger, känns som man pysslar på en regnbåge ;)

Jag har också idag beställt en Iphone 4, så snart ska jag kunna blogga direkt via telefonen. Då kan jag uppdatera när jag är i skolan eller nån annan stans långt ifrån min dator :) Många som har påpekat att det är dumt att ta en 4 nu när 5:an kommer snart. Men för det första så VILL JAG HA DEN NU, för det andra kommer 5:an vara dyrare när den kommer och för det tredje så lär det ändå komma en 6:a efter den. Då kan jag uppdatera till den när jag betalat av min, och sen hånle åt de som har 5:an :) Höhö!

Men nu lite skönhetssömn. Natti natti :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0