Virkad elefant

Nu är den äntligen klar efter många timmars arbete :)



Randig elefant. Ca 45 cm lång.



Framifrån.



Garnet och mönstret har jag köpt på Stoff & Stil på Bäckebol, Göteborg.



Här ligger elefanten bredvid nallen jag fick av mamma och syster Carina när jag låg inne på sjukhus :)

Det tog längre tid än jag trodde att virka denna. Startade med den för flera veckor sedan. Min syster Sabina ska snart göra samma, just nu håller hon på att virka en gris (mönster också från Stoff & Stil) som jag sedan ska låna mönster på och göra :) Men först ska jag virka färdigt vantarna jag börjat på.



Kommentarer
Syrran

Ååååh vad söt han är lilla Schnalis. Längtar tills jag också har min klar att krama. Du är duktig min älskade syster ♥

2011-09-29 11:28:41
URL: http://bitchqueen.blogg.se/
Jenna T

Tack så mycket :) Det är mycket jobb, men det är värt det när den väl är klar :)

2011-09-29 17:43:58
Kicki

Den blev jättefin!!! :)

2011-09-30 17:12:17
Jenna T

Tack så mycket :)

2011-10-02 15:58:40
URL: http://jennatdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0