"Färgsätt Göteborg" del 1

Jag har påbörjat ett projekt som ska heta "färgsätt Göteborg". Anledningen är att jag ska använda mig av projektet till några antagningsprover till skolor jag ska söka in på under hösten.
Det jag provade idag är egentligen bara ett förstadie i vad som komma skall. Men jag vill inte avslöja för mycket innan ni ser vad projektet egentligen ska handla om. Men håll utkik, för i mon eller söndag kommer de riktiga inläggen för projektet!



Pyntade lite i rabatten utanför vårt hyreshus. Stenarna har jag och min systerdotter samlat ihop och målat.



En hög med riktigt härligt pastellfärgade stenar. De ser nästan ut som en hög med påskägg ;D
Dessa ligger också i rabatten intill huset.



Syrrans söta lilla hund, Alice, fick posera jämte stenhögen, haha!


Fröt till projektet såddes när jag satt och målade just dessa stenar. Men fler bilder, och en utförlig beskrivning på projektet kommer under helgen. Så ha tålamod, och håll utkik ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0