Boktips!

Nu när jag ligger hemma och är sjuk hinner jag läsa lite. Läste ut en bok som heter "Stjärnfabriken" av Clare Naylor & Mimi Hare. En riktig chick-lit bok som man lätt lever sig in i. Boken handlar om en tjej som byter arbete från politiken till att bli sekreterare för en producent i Hollywood. Påminner lite grann om "Djävulen bär Prada", en bok som jag förövrigt har läst ca 8 gånger och den är lika bra varje gång. Så har ni läst den så kommer ni garanterat att gilla denna.



Ett tips jag fick av min gamla arbetskamrat, mot förkylning. Varmt vatten med ingefära och honung, gör susen. Sedan berättade damen i mataffären att man också skulle ha i några skivor citron. Fungerar jättebra mot en ond hals :)
Tack för det tipset!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0