Presenter från Mallis

I går kom min kära syster Joanna och hennes familj hem efter en härlig vecka på Mallorca. Jag hade tjatat på henne innan hon åkte att hon måste ha med sig en present hem till mig :) Sagt och gjort, två paket fick jag av henne i morse.



Ett armband med massa berlocker på av märket "Mic Mac". Jag var inne och kikade på deras hemsida, de hade massor med snygga smycken: www.micmac.es



En flaska som såg ut som en vinflaska med texten "Fashion" på sidan, men.....



När man öppnade flaskan trollades ett paraply fram :)

Tack älskade Joanna för de fina presenterna, jag är helnöjd :D


Kommentarer
Joanna den bästa systern!

jag är helt enkelt bäst på att köpa fina grejer till dig!!!!! Vill oxå ha paraplyet!!!!!!

2011-10-02 23:08:38
Jenna T

Ja, du är nog det :) Då får du väl komma och låna det av mig!

2011-10-03 08:49:53
URL: http://jennatdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0