Ommålade trädgårdstomtar

När jag och min syster Joanna var små fick vi varsinn trädgårdstomte från någon finsk släkting som var på besök. Tyvärr blir de med tiden lite slitna! Så jag fräschade upp dem lite :)



Syrrans tomte före..



Min tomte före..



Såhär fina blev trädgårdstomtarna när jag var klar ;) Jag ändrade lite färg på dem så de skulle passa in hemma, för de räddades från att gå ett hemskt öde till mötes, nämligen tippen. Och eftersom jag inte har varken trädgård eller ballkong får de stå på mitt köksskåp och beundra de som äter.
Som ni kanske ser har deras mössor samma färg som mitt köksbord, nämligen en metallic-färg från Beckers som heter "kanel". De andra färgerna är helt vanlig hobbyfärg som jag blandat till egna kulörer.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0