Ljusparty med Partylite

I söndags var jag hos min älskade vän Ronja på ljusparty. Jag blev så sugen på att själv börja med ljuspartyn när Ronja bestämt sig för att göra det, och då kan hon och jag åka på möten och göra saker ihop :) Idag var vi på vårt första möte, och jag som inte ens haft mitt första ljusparty än (blir på tisdag klockan 18.00, hör av er om ni är sugna). Det är en grupp med helt underbara människor som är med, och vi fikade, fick information och lottade och hade tävlingar. Till min stora gjädje vann jag lotteriet och fick en otroligt söt snögubbe man kan ha värmeljus i, den ska jag ha med på mina partyn :)
Det ska bli roligt att starta med detta, lite extra pengar behövs ju alltid, men framför allt så äääälskar jag ju ljus och allt som hör därtill. Jag lär ju fylla min lilla tvåa med doftande saker! Så är ni intresserade av att hålla i ett party så är det bara att höra av sig, som värdinna finns massa fina presenter och erbjudande att hämta. Det enda ni behöver göra är att bjuda in folk och hjälpa till med lite små detaljer, resten sköter jag ;)




Dessa ljusen är inte från Partylite, men de står och värmer på mitt vardagsrumsbord just nu. När det ruggiga vädret börjar smyga sig in i min inte allt för isolerade lägenhet, kan det vara skönt att tända lite ljus.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0