Lite nya boktips!

De senaste två veckorna har jag tagit mig igenom dessa tre böcker :) Jag läser oftast på kvällen innan jag ska sova, och om boken är tillräckligt bra så kan jag offra lite av min sömn till att läsa ;)



Jag är verkligen inne i en chick-lit period nu, så jag frossar i riktiga tjejböcker. Sophie Kinsella har gjort en serie böcker som handlar om en tjej som shoppar liiiiiite för mycket ;) Den första boken "en shopaholics bekännelser" har blivi film. Dessa två böcker är efterföljare och minst lika bra som första boken.
Meg Cabot har skrivit en bok som heter "Babbeldrottningen" (författaren till den mer kända boken "en prinsessas dagbok"). Boken är lite svårstartad, men ger man den bara ett par kapitel så är det en riktig höjdare. Tycker man om att läsa om kärlek och pinsamheter är detta verkligen en vinnare :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0