Hemligt paket på posten ;)

Jag fick en lapp av posten idag, att jag skulle hämta ut ett paket. Jag skuttade runt här hemma, ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MIN IPHONE. Jag gick med lätta steg till Preem där paketet skulle hämtas ut, det regnade, men det gjorde inget, jag var lika glad ändå :) När jag lämnat fram lappen och fått mitt paket byttes mitt glada ansikte mot ett förvånat!?! Ett runt paket med Hemmakväll papper? Hmmm...


Ser inte ut som paketet en Iphone skulle komma i. Men jag känner igen handstilen ;)



Under tidningsbladen hittade jag ett väl tejpat paket med massa små lappar på.



Ett hårstrå hade råkat tejpas in i paketet, och om jag skulle ha råkat missa det fanns en tydlig pil som berättade det ;)



"Ring mig när du öppnar"
Sicken tur att jag kunde lista ut att det var min bäste vän Alex som låg bakom detta :D



En sista lapp på paketet. Hon hade råkat sätta adressen under paketet, haha. Med en sax i högsta hugg, och Alex i telefonen klämd mellan axeln och örat, högg jag in på paketet.



När jag slitit och klippt en stund kom jag fram till ett paket till.. Hmm... Och vid det här laget började det lukta ganska gott om paketet. Mmmm..



Väl inslagna i rosa silkespapper i en blommig plåtburk låg det kakor :) Alex gryyyyymt goda chokladkakor med bitar av vit choklad! Mmmmm... Gud så goda de var, jag högg in med en gång :)

Tack så hemskt mycket min älskade vän <3

Recept och bilder på hennes underbara kakor och fina tårtor hittar ni på: www.tartfroken.blogg.se




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0