Färgsätt Göteborg är igång

Äntligen har jag placerat ut första stenen i projektet att färgsätta Göteborg :) Jag tog med min syster Sabina och hennes lilla hund Alice till Slättadamm, eller Hisingsparken som den också kallas. Sedan får vi se om någon lägge märke till stenen jag placerade ut, men det lär väl märkas, den är illblå ;)



På en sten lade jag min sten.



En liten färgklick. Hoppas den får ligga kvar ett par dagar i alla fall.

Passade på att ta bilder på lite allt möjligt när vi ändå var ute och promenerade i det fina höstvädret.

Alice

Alice var glad att hon fick följa med :)

Sabina & Alice

Mina sötnosar <3

Svamp

Vi hittade lite konstiga svampar. Undra om de går att äta?

nappträdet

Innan man går in i Hisingsparken finns ett träd som kallas nappträdet. Ett stenkast bort ligger ett dagis, och när barnen där slutar använda napp får de hänga upp dem i trädet.

höstlöv

Hoppas vi får fler fina dagar under hösten att kunna promenera och njuta, innan vi vet ordet av det är det vinter.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0