Visitkort och tillbehör :)

Jag bestämde mig förra veckan för att beställa en stämpel med min kontaktinformation, eftersom jag är fristående konsult på Partylite, och min kontaktinformation måste stå på varenda en av katalogerna jag ger ut. Jag tröttnade helt enkelt på att skriva för hand på alla kataloger. Jag Googlade fram en hemsida där de sålde stämplar. Men de hade så mycket mer än bara stämplar, de hade visitkort, block, pennor mm. Då kunde jag helt enkelt inte låta bli att ta hem visitkort, då de jag gjort själv såg lite tråkiga ut. Till slut hade jag stämpel, visitkort, post-it lappar och block i min varukorg, lite mer än jag hade tänkt, men de var så fina så jag kunde inte låta bli ;)
Hemsidan jag knappade hem dessa grejer från: www.vistaprint.se



visitkort

Åååå, jag är så nöjd :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0