Tapetserat och målat hos syrran!

Den här helgen gick över fort. Har haft min mamma på besök här, har fixat syrrans kök och har varit på inredningsparty hos andra syrran, där tredje syrran följde med ;) Det har helt enkelt varit hektiskt, så jag har tyvärr inte hunnit uppdatera bloggen, eftersom jag fortfarande inte kan göra det via min Iphone?!? Något måste vara fel där.. Aja, ska visa lite bilder på hur snyggt det blev hos syster Joanna när vi fixat :)



Joanna och hennes kille Johan hade redan börjat spackla lite innan jag kom. Och rivit ner en hemsk bård som gick längs med taket runt hela köket. Som ni ser var köket grönt, och hade ganska slitna tapeter.



Tre väggar målades vita, på den fjärde hade syrran valt ut en svart-silver randig tapet. Här har jag hängt upp första vården :)



När tapeterna var uppe på väggen hade Joanna bråttom att sätta upp och fixa iordning allt i köket :)
Inte så konstigt, med tanke på att köket fick sig ett rejält lyft.



Sådär ja, som ett nytt kök :) Fast man måste nästan stå där för att se hur snyggt det är, det gör sig inte rättvisa på bild, speciellt inte när bilden är tagen med mobilkamera.

Nu längtar jag till jag hinner ta tag i mitt eget kök, som också ska få sig en makeover ;)


Kommentarer
Carina

Jättesnyggt! Ska bli så kul att få se det snart, på ljuspartyt:-)

2011-11-14 20:38:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0