LIVING AND room

Förra helgen var jag, mamma och systrarna på inredningsparty hos vår syster Carina :) Idag har jag hämtat ut paketet som kommit. Man blir som ett litet barn på julafton när man ska öppna ett paket man beställt, man minns ju knappt hur sakerna såg ut.



Beställde en väggskylt där man kan fästa sina julkort. Så du är det bara att skicka mängder till mig ;)
När julen sedan är över kan man fästa ett kort över "XMAS", så kan man fortfarande ha den uppe. Man kan också sätta dit lite fina fotografier :)



Det andra jag beställde var ett 2-pack med små hus :) Dessa går inte att öppna för att lägga in ljus, men de är fina och dekorativa i mitt fönster.

Korthållare: 219:- och småhus: 149:-/2-pack, frakt tillkommer med 49:-

Dessa produkter, och många fler går bara att beställa via Homeparty, så man får boka in ett party och kan därefter beställa. Jag kan ge kontaktinformation till tjejen som höll i partyt om någon vill boka henne, bara hör av er :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0