Pysselkväll

Jag och min systerdotter, Beatrice, bestämde oss för att pyssla o pimpla vin ikväll :) Hon är 19 år, så det är lugnt ;)
Jag rotade fram mina gamla hobby-färger ur skåpet, såpass gamla att jag fick blanda och späda med vatten för att kunna måla med dem. Men iaf, bland dessa hittade jag en ofärdig toalettskylt och ett nyckelställ.. Min systerdotter fick toalettskyltenoch jag nyckelhängaren.



Vi kom fram till att hon ville ha en ganska cool skylt, som hon kan ha på sin framtida toalettdörr :) Jag kom på den bra iden, för att fräcka till lite, att få det att se ut som en klottrad vägg bakom. Se så bra det blev :) Hon är rikrigt duktig hon :)



Jag gjorde min nyckelhängare till något jag behöver bättre, nämligen en armbandshängare :)
Anledningen att pärlorna på halsbandet jag målat dit ser lite konstiga ut med blixt är för de är målade med hobbyfärg i silver. Jag ska fästa denna på kaklet i badrummet med hjälp av monteringstejp.



Målade ett pärlhalsband i silver som går längsmed hyllan.



En liten ring på toppen, för dessa går ju också att hänga på krokarna :)

Jag valde svart bakgrund, för jag har svart/vitt kakel i badrummet :) Kommer passa bra!


Kommentarer
Kicki

Vad fina dom blev! :)

2011-05-17 08:47:12
Jenna T

Tack :) Och riktigt roliga att göra också :D

2011-05-17 20:38:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0