Målat lite med färgpennor

Jag har ett set med massa olika pennor, därav en uppsättning med helt vanliga färgpennor. Sånna som man målade med när man var liten! Jag tänkte jag skulle prova o kladda lite med det i mitt målarblock som jag brukar bära med mig. Men när fantasin inte riktigt ville hoppa ner på pappret så fick jag rita av en moddel för en maskara-reklam som jag hittade i en skvallertidning. För att vara begränsad i färger, då setet endast innehåller tio pennor, blev resultatet hyfsat bra. Tror för övrigt att orginalbilden var photoshoppad, eftersom tjejen på bilden hade onaturligt STORA ögon, men det är dom väl alltid? :)



Kulörerna på dessa pennor är inte så starka, men man ser lite grann ialla fall.


Kommentarer
Anette Helgesson

Duktig du är, Jenna!

2011-05-05 15:03:58
Anette Helgesson

2011-05-05 15:04:26
Jenna T

Tack Nettan :)

2011-05-05 20:55:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0