Tårtfika hos bästa väninnan!

Min bästa kompis, Alexandra, är en mästare på att baka tårtor. Hon hade lovat mig en tårta i födelsedagspresent, men nu bor vi tyvärr 30 mil ifrån varandra, så när jag äntligen fick tid att komma ner på besök, så bakade hon min efterlängtade tårta.
Glöm inte att kika in på hennes blogg där alla tårtor finns att kika på:
www.tartfroken.blogg.se




Rosa var en självklar färg på min tårta :) Och hon vet att jag gillar skor och handväskor!



Inuti hade hon färgat bottnarna så en festlig överaskning uppenbarades när man skar i tårtan. Smakerna var vitchoklad och lime, och det var som att stoppa en bit av himlen i  munnen :)

Så TACK kära Alex för den fina tårtan <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0