Renovering av kök

Min syster anställde mig som hemma-fixare nu när jag ändå har sommarlov... Jag skulle bara sätta lister i lägenheten, olja altanen och måla listerna i köket.. Det slutade i ett helt renoverat kök! Jag och syrran vill ju alltid göra liiiiiiite mer än vi ska :)



Här har jag precis spacklat deras fula lister i köket!



Fula tapeten i köket vi valde att måla vit.



Satte min storasyster i lite målar arbete.. Själv höll jag på att måla taket!



Det såg så tråkigt ut ovanför deras skåp :(



Jajamän, trots en väldigt dålig Rusta tapet, som bara smulade sönder, så fick jag upp fondväggen. De svarta listerna är målade med svart lackfärg 70 från Beckers (vattenburen).



När jag även fick dit golvlister så ser det mer färdigt ut!



Sådär nånting :) Fick inte med alla lister som sattes i resten av lägenheten, men det är å andra sidan inget som är roligt att kika på!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0