Altan, renovering och behandling...

Min kära syster och hennes familj kände för ett år sen att dom inte ville ha en altan som bestod av betonggolv... Då kom Jenna till undsättning ;) Vår kära bror räknade ut hur mycket virke som behövdes för att täcka deras altan, och jag byggde ;) Såhär blev det:



Börjar mäta lite...



Lite kvar, men ni ser ju ungefär hur långt det är...



Här sågar jag för fulla muggar...



Såga, såga, såga....



Tadaaaaa....



Det blev lite virke över, så på min systers begäran så byggde jag en bänk...

Anledningen att jag lade ut detta inlägget är för att jag oljade just detta virke i morse :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0