Smink från Clinique

För ett par dagar sedan var jag på Kicks för att handla ett nytt puder. Men som vanligt kom jag inte bara ut med detta, jag hittade lite annat smått och gott. De hade ett erbjudande från Clinique, köpte man två produkter fick man en bonus-gåva :) Och jag ääääälskar ju att få saker, så självklart nappade jag på erbjudandet. Jag behövde en ny maskara, så jag pratade med tjejen som jobbade där, och hon tog fram en maskara till mig som skulle ge otroligt långa fransar, Clinique High lengt. Provade den nu på morgonen, och den var riktigt behaglig att måla med, den separerade fransarna bra, men de blev inte så långa som jag trott. Den andra produkten jag köpte var ett läppglans, Clinique vitamin C gloss, ett vårdande läppglans med vitamin C. Så mycket läppglans som jag använder så kan det ju aldrig skada att vårda läpparna på köpet ;)



Maskara Clinique High lengt: 225:- , Clinique vitamin C gloss: 210:- , Puder loreal true match: 189:- , Qlinique bonus: på köpet.



Här ser ni vad Bonus-gåvan innehöll: Maskara, ansiktscreme, ögonkräm (hoppade bort ur bild), puder, läppglans och en borste.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0