Skogspromenad med Carina

Dagen efter julpysslet hos Carina tog hon, jag och Wilma en promenad i skogen. Självklart hade jag kameran med mig :)



Utsikten från Carinas vardagsrumsfönster, dimmigt och frostigt på morgonen.



Samma fönster, annan vinkel.



Söta Wilma :)







Ser ni de två skuttande rådjuren?





Wilma ser farlig ut med de lysande ögonen ;P



Lite coola svampar jag hittade :)



Carinas favorit sten i skogen, vad tror ni hänt med den?



Vi hittade många grävlingsgryt i skogen.



Vi hälsade på grannarnas hästar innan vi gick hem.



Tack Carina och Wilma för en härlig skogstur, och tack för den goda maten, frukosten, övernattningen och pysslet :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0