Lackade lådor

När jag var på Ullared med min goda vän Fia var vi inne på Panduro outlet. Ni ska veta att jag INTE kan gå ut tomhänt från Panduro. Jag sa till Fia att vi inte skulle gå dit, för jag blir fattig, men hon insesterade, och sagt och gjort. Tror ni Fia kom ut med någon påse? NÄÄ... Tror ni Jenna kom ut med en påse?? JAA, storlek XXL. Hoppsan. Men sicka roliga saker jag köpte. Däribland papplådor och snygga servetter, så nu har jag roat mig med att lacka lådor :) Enkelt, roligt och snyggt.



Sådär, första färdiga lådan.



I dessa söta lådor kan man förvara lite av varje. Pärlor tillexempel :)



Insidan av lådan.

Det finns så många fina servetter, och det är roligt att man kan hitta på något roligt med dem. Vad som hade vairt ännu roligare hade varit om jag hade haft kvar servetterna jag samlade på är jag var liten. Alltid när vi åkte någon stans, eller blev bortbjudna och de hade fina servetter bad jag om att få ta med en hem, jag hade en stor samling med massa olika. Tyvärr åkte den till tippen när jag insåg hur mycket onödigt jag samlade på, haha, samlade på ALLT när jag var liten. Men nu hade det varit kul att lacka en låda med min samling, som minne.


Kommentarer
Fia

Ååååh så fint det blev!!

2011-12-12 20:18:20
URL: http://snytt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0