Virkad bläckfisk

ÄNTLIGEN! Efter många om och men, är den klar. Mååååånga timmar ligger i den bläckfisken, och jag har till och med skavsår i handen efter virknålen, haha! Skulle haft den klar tills igår, men jag satt till halv ett på natten, sen gick det bara inte, mina fingrar protesterade och vägrade följa mina order. Så jag fick lägga mig, och fortsätta virka med träningsvärk idag :D
Det tog mig över 12 timmar att färdigställa, och humöret pendlade mellan glad och flyförbannad! Men nu är jag glad igen, och jag har en ny vän. Vad ska man döpa honom till tro?



Det första min syster Sabina sa var "men Jenna, du vet väl att ögonen är olika stora, eller har du blivit blind?", hahaha! Dom ska vara olika stora, det ska ge karaktär till den lilla rackaren ;D



Såhär ser han ut uppifrån :)



Och underifrån.


Både garnet och beskrivningen till bläckfisken har jag köpt på Stoff & Stil i Bäckebol.




Kommentarer
Kicki

Den blev superfin! :)

2011-08-27 12:10:51
Jenna T

Tack tack :)

2011-08-27 15:13:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0